شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sat 4 May 2024
    باشگاه خبری ایران دریلینگ؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت حفاری در ایران و جهان
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت حفاری با ما تماس بگیرید
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری ایران دریلینگ با ما تماس بگیرید
Breaking News
سرخط اخبار دوشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۷ ، ساعت ۱۴:۲۱:۰۵

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران تاکید کرد
اثربخشی تعامل بخش‎های عملیاتی و ستادی در پیشبرد اهداف ملی حفاری

ایران دریلینگ: مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران بر اثربخشی همکاری بخش‎های عملیاتی و ستادی در پیشبرد اهداف و برنامه‌های این شرکت تاکید کرد. به گزارش باشگاه خبری ایران دریلینگ و به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، سیدعبدالله موسوی روزیکشنبه ( ۲۳ دی‎ماه) در آیین قدردانی از رئیس دستگاه حفاری ۳۶ فتح گفت: کاهش فاصله فیزیکی میان کارکنان صف و مدیران و مسئولان ستادی و اجرایی سبب ایجاد انگیزه بیشتر و افزایش بازدهی کار می‎شود. وی افزود: فعالیت اصلی ما بر عملیات حفاری و خدمات جانبی صنعت حفاری تمرکز دارد و همه بخش‎های شرکت باید در خدمت عملیات باشند، زیرا ایجاد انگیزه و رضایتمندی در مجموعه کارکنان عملیاتی سبب بازدهی بیشتر می‎شود. موسوی اظهار کرد که برنامه بازدید از دستگاه‎های حفاری را بدون هماهنگی پیشین و به‌طور سرزده در دستور کار خود دارد تا از نزدیک در جریان وضع عملیاتی و دیدگاه‌های کارکنان قرار گیرد و ضمن شناسایی و تشویق دستگاه‎های نمونه، از مشارکت کارکنان و تجارب آنان استفاده شود.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران، حفظ، نگهداشت و چیدمان دستگاه حفاری، نظم و انضباط، به‌کارگیری ضوابط و استانداردهای ایمنی، رعایت بهداشت و حفظ محیط زیست (اچ‎اس‎یی) و خدمات مناسب اردوگاهی برای رفاه کارکنان را از جمله معیارهای مورد توجه در این بازدیدها عنوان کرد. وی افزود: بدون ‎شک بالندگی این صنعت نتیجه همدلی و همگرایی کارکنان است و ثمره این تلاش‎ها روند رو به رشد حرکت و توسعه این سازمان را به همراه دارد. موسوی کار روی دستگاه حفاری را با توجه به شرایط محیطی، دوری از خانواده، استرس بالا و حساسیت شغلی، دشوار ارزیابی و اظهار کرد: بازدید مدیران و مسئولان از مناطق عملیاتی و گذراندن ساعاتی با همکاران باید نهادینه شود، زیرا آثار مثبت آن از زوایای هم‎افزایی، همفکری، دلگرمی و انگیزشی، تبادل تجربیات و درک متقابل بسیار با اهمیت است.



  کد خبر : 2726
  ارتباط با سردبیر : info@IranDrilling.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «IranDrilling» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «IranDrilling» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :